Zie hieronder een overzicht van veelgestelde vragen, mocht het antwoord op je vraag er niet tussenstaan of heb je vragen over je bestelling dan kun je per mail contact opnemen met info@barstensmooispul.nl ovv Leutje’s Winkel en indien van toepassing je bestelnummer.

 

Veelgestelde vragen

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Bestellingen die voor 16.00 uur bij Leutje’s Winkel binnen komen en zijn betaald, worden, mits voorradig, nog dezelfde dag verstuurd.
Je bestelling wordt dan de volgende dag bezorgd. Bestelling(en) na 16.00 uur worden een dag later bij je thuis bezorgd.
Als er bij een product een leverdatum wordt aangegeven, geldt die datum.

Hoe wordt mijn pakket afgeleverd?

We geven een pakket ter bezorging aan bij PostNL of DHL. Wij verzenden een bevestiging per e-mail zodra de bestelling verzonden wordt. Wij beschikken over een track & trace code van PostNL en DHL, zodat wij kunnen nagaan waar de zending zich bevindt. Nu kan het gebeuren dat je niet thuis bent op het moment dat de postbode het pakket bezorgt. Wanneer je niet thuis bent, zal het pakket de volgende werkdag of zaterdag nogmaals worden aangeboden.

Wanneer het pakket voor de tweede maal niet kan worden afgeleverd, volgt er een kennisgeving waarop vermeld staat waar het pakket afgehaald kan worden.

Alle informatie over het verzenden van je bestelling kan hier worden nagelezen.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Je kunt artikelen altijd retourneren naar Leutje’s Winkel. Dit geldt voor alle artikelen. De retourtermijn bedraagt 14 dagen. De retourtermijn gaat pas in, zodra je de bestelling ontvangen hebt. Het gehele bedrag exclusief de verzendkosten zullen gecrediteerd worden. De kosten van de retourzending zijn wel voor rekening van de klant.

Om een retourzending aan te vragen of als je een artikel beschadigd hebt ontvangen, meld je retourzending dan aan via info@barstensmooispul.nl. Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Leutje’s Winkel niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Vraag daarom op het postkantoor altijd om een traceercode en bewaar deze goed.

Op welke manieren kan ik betalen?

Op dit moment accepteren we alleen betalingen via iDeal.
Een iDeal betaling kan met elke Nederlandse bank.